Categorieën
02-5887005

Klantenservice

'Believe' - onze visie op duurzaamheid

In ons eentje kunnen we de wereld niet redden, maar samen met onze klanten, leveranciers en ketenpartners kunnen we echt een verschil maken. Door belangrijke keuzes te maken met het oog op duurzaamheid, maatschappelijk verantwoord ondernemen en milieubehoud, zetten we elke dag weer een stap in de goede richting. Elke (kleine) verandering heeft effect.

Samen met ons moederbedrijf Bunzl maken we groene keuzes. Niet alleen ten gunste van ons bedrijf, maar ook voor onze klanten, leveranciers en eigen mensen. We hanteren 5 pijlers die ons richting geven over hoe we over vraagstukken denken en hoe we beslissingen nemen. Deze pijlers vormen samen ons duurzaamheidsbeleid Believe:

BE GREEN: als bedrijf heb je een grote impact op energie, afval en water. We zijn daar continu mee bezig. Dat zit in 'kleine dingen', zoals het licht niet onnodig laten branden of het water niet onnodig laten lopen. Net als thuis, doen we dat binnen ons bedrijf ook niet. We investeren in LED-verlichting, lichtsensoren en maken veel gebruik van natuurlijk licht. Ook voegen we waar het kan alleen elektrische auto's toe aan ons wagenpark.

BE SUSTAINABLE: duurzaamheid betekent voor elke klant iets anders, dus zoeken we steeds naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid. Of het nu gaat om ons kernassortiment of maatwerk voor de klant: we gaan verder dan oppervlakkige keuzes en aannames. Samen komen we tot een optimaal assortiment, dat past bij de duurzame identiteit van onze klant.

BE FAIR: duurzaam samenwerken met respect voor elkaar is geen wens, maar een keiharde eis. We hanteren strenge regels, zowel intern als extern. Zo trainen we onze werknemers op eerlijk en ethisch zaken doen. Maar ook auditeren we met regelmaat onze leveranciers op o.a. discriminatie, kinderarbeid, mensenrechten en arbeidsomstandigheden. Wanneer een leverancier niet voldoet aan onze voorwaarden, ondernemen we direct actie.

BE DIFFERENT: conceptmatig denken wordt steeds belangrijker. We gaan niet alleen voor duurzame producten, maar ook voor duurzame samenwerkingen met bestaande en nieuwe ketenpartners. Op deze manier maken we gebruik van elkaars kwaliteiten en bouwen we samen duurzaam aan de toekomst. Bijvoorbeeld door strategische partnerships met leveranciers en langlopende relaties met klanten. Maar zeker ook met ketenpartners die niet direct aan onze link vastzitten, werken we steeds vaker samen. Denk aan afvalverwerkers. Zo maken we de cirkel waar mogelijk rond.

BE HAPPY: of het nu gaat om onze collega's, relaties of de gemeenschap in zijn algemeenheid: dagelijks dragen we bij aan groot en klein geluk van de mensen om ons heen. We zorgen goed voor onze werknemers. Dat toetsen we jaarlijks via het medewerkerstevredenheidsonderzoek van Great Place To Work. We ondersteunen hen om zichzelf te ontwikkelen, creëren een veilige werkomgeving en bieden de ruimte om bij te dragen aan de gemeenschap en aan goede doelen.

Samen met ons moederbedrijf Bunzl maken we groene keuzes. Niet alleen ten gunste van ons bedrijf, maar ook voor onze klanten, leveranciers en eigen mensen. Duurzaamheid gaat namelijk veel verder dan alleen het leggen van zonnepanelen of het installeren van LED-verlichting. We hanteren 5 pijlers die ons richting geven over hoe we over vraagstukken denken en welke keuzes we vervolgens maken. Deze pijlers vormen samen ons duurzaamheidsbeleid Believe:

  • BE GREEN: als bedrijf heb je een grote impact op energie, afval en water. We zijn daar continu mee bezig. Dat zit in 'kleine dingen', zoals het licht niet onnodig laten branden of het water laten lopen. Net als thuis, doen we dat binnen ons bedrijf ook niet. We investeren in LED-verlichting, lichtsensoren en maken veel gebruik van natuurlijk licht. Ook voegen we waar het kan alleen elektrische auto's toe aan ons wagenpark.
  • BE SUSTAINABLE: duurzaamheid betekent voor elke klant iets anders, dus zoeken we steeds naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid. Of het nu gaat om ons kernassortiment of maatwerk voor de klant: we gaan verder dan oppervlakkige keuzes en aannames. Samen komen we tot een optimaal assortiment, dat past bij de duurzame identiteit van onze klant.
  • BE FAIR: duurzaam samenwerken met respect voor elkaar is geen wens, maar een keiharde eis. We hanteren strenge regels, zowel intern als extern. Zo trainen we onze werknemers op eerlijk en ethisch zaken doen. Maar ook auditeren we minimaal om het jaar onze leveranciers op o.a. discriminatie, kinderarbeid, mensenrechten en arbeidsomstandigheden. Wanneer een leverancier niet voldoet aan onze voorwaarden, ondernemen we direct actie.
  • BE DIFFERENT: conceptmatig denken wordt steeds belangrijker. We gaan niet alleen voor duurzame producten, maar ook voor duurzame samenwerkingen met bestaande en nieuwe ketenpartners. Op deze manier maken we gebruik van elkaars kwaliteiten en bouwen we samen duurzaam aan de toekomst. Bijvoorbeeld door strategische partnerships met leveranciers en langlopende relaties met klanten. Maar zeker ook met ketenpartners die niet direct aan onze link vastzitten, werken we steeds vaker samen. Denk aan afvalverwerkers. Zo maken we de cirkel waar mogelijk rond.
  • BE HAPPY: of het nu gaat om onze collega's, relaties of de gemeenschap in zijn algemeenheid: dagelijks dragen we bij aan groot en klein geluk van de mensen om ons heen. We zorgen goed voor onze werknemers. Dat toetsen we om het jaar met een medewerkerstevredenheidsonderzoek. We ondersteunen hen om zichzelf te ontwikkelen, creëren een veilige werkomgeving en bieden de ruimte om bij te dragen aan de gemeenschap en aan goede doelen.



Alleen samen kunnen we echt verschil maken. Daarom zit duurzaamheid verweven in ons bedrijf, onze keuzes en ons productaanbod en nemen we onze leveranciers en klanten mee op onze 'groene' reis. We nodigen je graag uit om in te stappen!

Samen met ons moederbedrijf Bunzl maken we groene keuzes. Niet alleen ten gunste van ons bedrijf, maar ook voor onze klanten, leveranciers en eigen mensen. Duurzaamheid gaat namelijk veel verder dan alleen het leggen van zonnepanelen of het installeren van LED-verlichting. We hanteren 5 pijlers die ons richting geven over hoe we over vraagstukken denken en welke keuzes we vervolgens maken. Deze pijlers vormen samen ons duurzaamheidsbeleid Believe:

BE GREEN: als bedrijf heb je een grote impact op energie, afval en water. We zijn daar continu mee bezig. Dat zit in 'kleine dingen', zoals het licht niet onnodig laten branden of het water laten lopen. Net als thuis, doen we dat binnen ons bedrijf ook niet. We investeren in LED-verlichting, lichtsensoren en maken veel gebruik van natuurlijk licht. Ook voegen we waar het kan alleen elektrische auto's toe aan ons wagenpark.
BE SUSTAINABLE: duurzaamheid betekent voor elke klant iets anders, dus zoeken we steeds naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid. Of het nu gaat om ons kernassortiment of maatwerk voor de klant: we gaan verder dan oppervlakkige keuzes en aannames. Samen komen we tot een optimaal assortiment, dat past bij de duurzame identiteit van onze klant.
BE FAIR: duurzaam samenwerken met respect voor elkaar is geen wens, maar een keiharde eis. We hanteren strenge regels, zowel intern als extern. Zo trainen we onze werknemers op eerlijk en ethisch zaken doen. Maar ook auditeren we minimaal om het jaar onze leveranciers op o.a. discriminatie, kinderarbeid, mensenrechten en arbeidsomstandigheden. Wanneer een leverancier niet voldoet aan onze voorwaarden, ondernemen we direct actie.
BE DIFFERENT: conceptmatig denken wordt steeds belangrijker. We gaan niet alleen voor duurzame producten, maar ook voor duurzame samenwerkingen met bestaande en nieuwe ketenpartners. Op deze manier maken we gebruik van elkaars kwaliteiten en bouwen we samen duurzaam aan de toekomst. Bijvoorbeeld door strategische partnerships met leveranciers en langlopende relaties met klanten. Maar zeker ook met ketenpartners die niet direct aan onze link vastzitten, werken we steeds vaker samen. Denk aan afvalverwerkers. Zo maken we de cirkel waar mogelijk rond.
BE HAPPY: of het nu gaat om onze collega's, relaties of de gemeenschap in zijn algemeenheid: dagelijks dragen we bij aan groot en klein geluk van de mensen om ons heen. We zorgen goed voor onze werknemers. Dat toetsen we om het jaar met een medewerkerstevredenheidsonderzoek. We ondersteunen hen om zichzelf te ontwikkelen, creëren een veilige werkomgeving en bieden de ruimte om bij te dragen aan de gemeenschap en aan goede doelen.

Alleen samen kunnen we echt verschil maken. Daarom zit duurzaamheid verweven in ons bedrijf, onze keuzes en ons productaanbod en nemen we onze leveranciers en klanten mee op onze 'groene' reis. We nodigen je graag uit om in te stappen!

Onze missie

Als dé totaalleverancier voor de logistiek ontzorgen we onze klanten, zodat ze zich kunnen richten op het primaire proces en hun klanten.

Onze visie

Als allerbeste totaalleverancier voor de logistiek houden we de wereld draaiend. We beleveren de logistieke sector en zonder logistiek staat de wereld stil.

Onze missie

Als dé totaalleverancier voor de logistiek ontzorgen we onze klanten, zodat ze zich kunnen richten op het primaire proces en hun klanten.

Onze visie

Als allerbeste totaalleverancier voor de logistiek houden we de wereld draaiend. We beleveren de logistieke sector en zonder logistiek staat de wereld stil.

perfectteken

Dé totaalleverancier voor de logistiek!

  • Altijd een goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Vaste klanten bestellen via overschrijving
  • Advies door specialisten

Toegang tot Black Friday early access

Als je je nu inschrijft op onze nieuwsbrief, krijg je toegang tot onze early access tot de Black Friday deals. Dat betekent dat jij als eerste korting kunt pakken rondom Black Friday. Mis dit niet!

Maak direct kans op 250 euro shoptegoed!

Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief, houden we je op de hoogte van lopende acties en kortingen. Bovendien maak je elke maand kans op 250 euro shoptegoed. Je doet automatisch mee zolang je staat ingeschreven.